Link Search Menu Expand Document (external link)

Întrebări frecvente

1. Cum pot modifica un anunț?

În momentul în care vă autentificați în contul dumneavoastră de pe Cazare24 aveți posibilitatea de a vă administra propriile anunțuri. În partea dreaptă a fiecărui anunț aveți butonul “Editează” prin care se pot modifica informațiile necesare. Astfel, făcând click pe butonul “Editează” sunteți direcționat în formatul de plasare a anunțului cu datele inițial postate.

2. Cum pot șterge un anunț?

Ștergerea unui anunț se poate face din contul dumneavoastră printr-un singur click pe butonul “Ștergere”.

3. De ce un anunț apare ca și duplicat și nu este activ pe site?

Mai multe anunțuri postate de un utilizator care au același text sau conținut sunt considerate anunțuri duplicate. Astfel, anunțul care este luat în considerare ca apariție pe portal este anunțul cel mai recent postat.

4. Care sunt anunțurile pentru care se percepe o plată?

Majoritatea anunțurilor sunt gratuite cu excepția următoarelor cazuri.

5. Cum validez un număr de telefon?

Pentru o validare reuşită, vă rugăm să verificaţi dacă aţi trecut corect numărul dumneavoastră de telefon. Apăsând butonul “Validează nr. tel”, solicitaţi un cod de activare, pe care ar trebui să îl primiţi prin SMS în maxim câteva minute. Codul primit trebuie să fie introdus în câmpul destinat acestuia, apoi trebuie să apăsaţi butonul “Validează” şi numărul dvs. de telefon va fi validat.

6. Cum validez un alt număr de telefon?

Pentru a schimba numărul de telefon valid de pe contul dumneavoastră, vă rugăm să ne scrieți folosind formularul de contact.

7. De ce nu reușesc să postez un anunț și se precizează că nu respect Termenii și Condițiile de utilizare?

Atunci când doriți să postați un anunț pe Cazare24, este esențial să respectați Termenii și Condițiile de publicare. Vă rugăm să citiți Termenii și Condițiile de utilizare precum și Regulile de Adăugare ale unui anunț.